FAQ

1. W JAKI SPOSÓB DOSTARCZYĆ MASZYNĘ DO SERWISU?

Można przesłać do nas maszynę na swój koszt swoim kurierem lub skorzystać z naszego formularza.

2. Co dołączyć do maszyny przysłanej do Serwisu?

W przypadku obu napraw gwarancyjnej i pogwarancyjnej należy załączyć dowód zakupu lub kartę gwarancyjną z numerami produktu oraz opis usterki.

3. Jaki jest koszt naprawy pogwarancyjnej?

Zawsze przed naprawą robiony jest kosztorys i wysyłany jest klientowi do akceptacji. Dopiero po jego akceptacji dokonywana jest naprawa.

4. Jak długo trwa naprawa?

To zależy od usterki. W sytuacjach kryzysowych dla klienta naprawa odbywa się od ręki.

5. Co to jest umowa serwisowa?

Podpisywana jest na czas nieokreślony. Daje klientowi pierwszeństwo w kolejce napraw, lepsze ceny na części zamienne oraz usługę naprawy. W przypadku długiej naprawy serwis zapewnia maszynę zastępczą. (więcej informacji u pracowników serwisu)

Kontakt

Tel: 22 894 55 00
Fax: 22 644 65 52
Email: serwis@zalco.pl

 

Adres serwisu ZALCO

Serwis ZALCO
ul. Bażancia 43
02-892 Warszawa