Można przesłać do nas maszynę na swój koszt swoim kurierem lub skorzystać z naszego formularza.
W przypadku obu napraw gwarancyjnej i pogwarancyjnej należy załączyć dowód zakupu lub kartę gwarancyjną z numerami produktu oraz opis usterki.
Zawsze przed naprawą robiony jest kosztorys i wysyłany jest klientowi do akceptacji. Dopiero po jego akceptacji dokonywana jest naprawa.
To zależy od usterki. W sytuacjach kryzysowych dla klienta naprawa odbywa się od ręki.
Podpisywana jest na czas nieokreślony. Daje klientowi pierwszeństwo w kolejce napraw, lepsze ceny na części zamienne oraz usługę naprawy. W przypadku długiej naprawy serwis zapewnia maszynę zastępczą. (więcej informacji u pracowników serwisu)
Instrukcje obsługi w wersji PDF wraz z wykazem części PDF znajdują się przy każdym produkcie.
Tel: 22 894 55 00
Fax: 22 644 65 52
Email: serwis@zalco.pl
Serwis ZALCO
ul. Bażancia 43
02-892 Warszawa